Reklama dělá svoje a vy jste se o tom přesvědčili na vlastní kůži. Váš starosta nyní vidí, že vaše sdružení mělo pravdu. A to už jste mu o tom, že by vaše obec měla vydat informační materiály o vašem místním hradu, říkali již před dvěma lety. Ale hlavní je, že loni k tomu konečně došlo a výsledek je na letošní turistické sezóně jasně patrný. A to stačilo tak málo, pouze si zajistit levný tisk letáků, které jste následně rozšířili do všech turistických informačních center ve vašem kraji.

Hrad ožil

A na vašem hradě se nyní dveře nezavřou, kolik je tam lidí. Nemine den, kdy by nedorazilo alespoň deset turistů. A přitom dříve jste stěží potkali tak tři nebo čtyři lidi za týden. No a samozřejmě, když je tam takový rušný pohyb, tak se místním stánkařům vyplatí postavit si tam stánky s občerstvením. Pokud to tak půjde dál, tak zvážíte, zda příští rok nezavedete nějaké symbolické vstupné, které by pokrylo náklady na údržbu a opravy hradu. A také tam musíte rozmístit reklamní informační cedule o vaší obci, aby se turisté rovnou podívali i do jejího centra.

Máte nabito
4 (80%)1